درباره شرکت

درباره شرکت

شرکت ریواس سیستم فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان اولین و تنها مجموعه ارائه دهنده تخصصی خدمات برنامه نویسی و میزبانی نرم افزاری تحت وب در گیلان آغاز نمود

با توجه به دوره ابتدایی فعالیت شرکت، جامعه هدف فروش نرم افزار و ارائه خدمات به ادارات و سازمان های دولتی قرار گرفت و پس از طی چند سال شرکت ریواس سیستم عملاً پیمانکار        بخش دولتی محسوب می شد و محصولات و خدمات خود را در راستای نیاز این بخش توسعه می داد.

این روند تا سال 1399 ادامه یافت و شرکت، پیمانکار بیش از صد مجموعه بزرگ دولتی اعم از وزارت خانه‌ها ، ادارات کل ، سازمان‌ها و نهاد‌ها بود.

در ابتدای سال 1399 و با شیوع بیماری کرونا و شروع روند الکترونیکی شدن کسب و کارها ، شرکت بر آن شد که راهکارهایی برای ایجاد بستر تجارت الکترونیک برای عموم کسب و کارها ایجاد کند.

همزمان با این تصمیم از دسترس خارج شدن شبکه های اجتماعی در ایران ، عدم دسترسی بخش بزرگی از کسب و کارها به مشتریان و اطلاع رسانی به آن ها، فروش و ارتباط با آن‌ها وضعیت کسب و کارهای الکترونیکی را وخیم‌تر می‌کرد.

با توجه به کمبود نرم افزارهای کارآمد برای اطلاع رسانی ، ارتباط و ارائه خدمات برای کسب و کارها و ضرورت ایجاد بستری مناسب برای کاهش مراجعات فیزیکی و تسهیل ارتباط مجموعه ها و مشتریانشان، شرکت ریواس سیستم اقدام به طراحی اولین پکیج کسب و کار الکترونیکی نمود.

پکیج کسب و کار آنلاین شامل پورتال اطلاع رسانی راوند ، فروشگاه ساز داستار، سامانه ارتباط با مشتریان کاریز، سامانه مدیریت املاک سامان، سامانه مدیریت سفارشات شرکت های پخش واجار، سامانه مدیریت سفارشات رستوران ویشتا و سامانه دبیرخانه آنلاین سروش می‌باشد.

ایجاد و ساخت نرم افزارهای فوق از مرداد 1399 لغایت مهرماه 1401 به طول انجامید و نسخه بتای محصولات در آبان ، مورد بهره برداری قرار گرفت

ایجاد نسخه پایدار و توسعه نرم افزاری پکیج کسب و کار آنلاین تا به امروز ادامه دارد و شرکت امیدوار است در کنار فروش محصولات خدمات پشتیبانی و آموزش خود را در بالاترین سطح به کسب و کارهای بخص خصوصی ارائه نماید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.