احصای خدمات الکترونیک و اجرای پروژه‌های مربوطه

احصای خدمات الکترونیک و اجرای پروژه‌های مربوطه

با توجه به اينكه ارائه يك خدمت مشخص به راه هاي مختلفي امكان پذير است، سازماني در اين امر موفق تر است كه خدمت را سريع،راحت و ارزان در اختيار جامعه هدف قرار دهد.

در ايران طي يك دهه گذشته ارائه خدمات به سمت مكانيزه شدن پيش رفت.نمونه اين امر در عدم ارائه قبوض كاغذي تلفن، پرداخت غير فيزيكی قبوض موارد مصرفی در بانكها،مانند برق و آب و گاز و ...،پرداخت غير حضوری اقساط وام ها ، گسترش كاربری كارت‌های بانكی و توسعه سامانه شتاب و ...

اين پيشرفت كم كم جای خود رو به ادعای ارائه خدمات الكترونيك از سوی نهاد‌ها و سازمان‌ها داده.

وحالا نكته اساسی...!

خدمت الكترونيك چيست؟

يك سري فرم كه براي دانلود در وب سايت هاي اطلاع‌رساني قرار داده می‌شود تا مردم بجای حضور در سازمان و پر كردن دستي فرم ها،آن‌ها را دانلود، و پس از تکمیل آپلود نمایند.

نه! خدمت الكترونيك، يك فرآيند سازماني را با تمامي جزئياتش در اختيار جامعه هدف قرار مي‌دهد؛ که تعاملي دو طرفه برقرار گردد و تا حصول نتيجه نهايي پايدار باقي بماند.

مديران هوشمند پروسه‌های سازمانی خود را شناسايي مي‌كنند.پروسه های سخت،زمانبر و پرهزينه.

اين پروسه ها را الكترونيكی مي‌كنندفاصله ها و صرف وقت و هزینه‌های اضافه کاهش می‌دهند.و بعداً از نتايج آماری اين سرمايه‌گذاری در اخذ تصميمات درست خرد و كلانشان بهره مي‌برند.

شرکت ریواس سیستم از مرحله شناسایی خدمات تا مرحله اجرا پروژه های خدمات الکترونیک ،نصب و راه اندازی این خدمات بر روی شبکه و استحصال نتیجه و گزارش همراه سازمان ها، ادارات و شرکت دولتی و خصوصی است.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.